LEGO wprowadza na rynek “She Built That” z przerobionym utworem RUN DMC
Najnowsza kampania promocyjna Grupy LEGO na nowo przedstawia klasyczny przebój RUN DMC z przesz?o?ci, zach?caj?c dziewczyny do przedefiniowania tego, co to znaczy by? budowniczym.
Grupa LEGO uruchomi?a dzi? “She Built That”, now? kampani? promocyjn? maj?c? na celu podwa?enie stereotypów spo?ecznych, które t?umi? potencja? dziewcz?t i inspiruj? nast?pne pokolenie kobiet konstruktorów.
Kampania opiera si? na najnowszych badaniach, które ujawni?y, ?e “m??czyzna na placu budowy” jest najcz?stszym skojarzeniem dzieci ze s?owem “budowniczy”. Ponadto raport ujawnia równie?, ?e rodzice i dzieci s? pi?? razy bardziej sk?onni do kojarzenia “budowania” z “m?sko?ci?” ni? z “kobieco?ci?” Aby nada? “She Built That” odpowiedni impuls, ameryka?ska nastoletnia sensacja scratchowania DJ Livia, 15-letnia brytyjska cudowna perkusja Nandi Bushell, holendersko-surinamska wokalistka Pink Oculus i chi?ska ikona alt-popu Cacien po??czy?y si?y, aby stworzy? Global Girls Crew i na nowo wyobrazi? sobie kultowy utwór RUN DMC. Teledysk towarzysz?cy “She Built That” bierze klasyczn? hip-hopow? piosenk? z lat 80-tych “It’s Like That” i nadaje jej nowoczesny spin, aby uczci? kreatywno?? dziewcz?t, a cz?onkowie grupy Joseph “Rev Run” Simmons i Darryl “DMC” McDaniels pojawiaj? si? równie? w postaci minifigurek LEGO. Z zaktualizowanymi tekstami maj?cymi na celu inspirowanie dziewcz?t na ca?ym ?wiecie do postrzegania siebie jako budowniczych, twórców i innowatorów, “She Built That” ma na celu uhonorowanie przesz?o?ci i utorowanie drogi dla przysz?ych kobiecych innowacji. “RUN DMC zawsze by?o symbolem prze?amywania barier i inspirowania zmian”, powiedzieli Joseph “Rev Run” Simmons i Darryl “DMC” McDaniels. “Cieszymy si?, ?e nasz klasyczny hymn zosta? przerobiony na “She Built That”, celebruj?c kreatywno?? i innowacyjno?? dziewcz?t na ca?ym ?wiecie. Tak jak przesun?li?my granice hip-hopu, chcemy zainspirowa? ?wiat, w którym ka?da dziewczyna rozpoznaje swoj? moc budowania.” Teledysk “She Built That” odwo?uje si? równie? do historycznych pionierek i wspó?czesnych innowatorek, takich jak Nancy Johnson, wynalazczyni pierwszej maszyny do robienia lodów, Cindy Campbell, kreatywna si?a stoj?ca za pierwszym w historii plakatem hip-hopowej imprezy blokowej oraz Hedy Lamarr, hollywoodzka aktorka i wynalazczyni technologii rozpraszania widma cz?stotliwo?ci. “Bycie konstruktorem wykracza poza czapki i m?otki” – powiedzia?a Lena Dixon, SVP, Product Group, Core Businesses w LEGO Group. “Chodzi o wykorzystanie kreatywnego potencja?u drzemi?cego w ka?dym m?odym cz?owieku, aby budowa? marzenia, nawi?zywa? kontakty i kszta?towa? przysz?o??. Ka?da dziewczyna i kobieta jest budowniczym – niezale?nie od tego, czy chodzi o tworzenie zespo?ów, stawianie czo?a wyzwaniom czy przekraczanie granic”. Dzi?ki “She Built That” chcemy wzmocni? pozycj? nast?pnego pokolenia kobiet konstruktorek i pomóc w budowaniu spo?ecze?stwa, w którym wszystkie dzieci mog? w pe?ni wykorzysta? swój kreatywny potencja? i otrzyma? uznanie, na jakie zas?uguj?, niezale?nie od p?ci.” Wspieraj prac?, któr? Brick Fanatics wykonuje, kupuj?c LEGO za pomoc? naszych linków partnerskich. Dzi?kujemy!About the Author
Latest entries