LEGO wprowadza na rynek “She Built That” z przerobionym utworem RUN DMC

Najnowsza kampania promocyjna Grupy LEGO na nowo przedstawia klasyczny przebój RUN DMC z przesz?o?ci, zach?caj?c dziewczyny do przedefiniowania tego, co to znaczy by? budowniczym.

Grupa LEGO uruchomi?a dzi? “She Built That”, now? kampani? promocyjn? maj?c? na celu podwa?enie stereotypów spo?ecznych, które t?umi? potencja? dziewcz?t i inspiruj? nast?pne pokolenie kobiet konstruktorów.

Kampania opiera si? na najnowszych badaniach, które ujawni?y, ?e “m??czyzna na placu budowy” jest najcz?stszym skojarzeniem dzieci ze s?owem “budowniczy”. Ponadto raport ujawnia równie?, ?e rodzice i dzieci s? pi?? razy bardziej sk?onni do kojarzenia “budowania” z “m?sko?ci?” ni? z “kobieco?ci?”

Aby nada? “She Built That” odpowiedni impuls, ameryka?ska nastoletnia sensacja scratchowania DJ Livia, 15-letnia brytyjska cudowna perkusja Nandi Bushell, holendersko-surinamska wokalistka Pink Oculus i chi?ska ikona alt-popu Cacien po??czy?y si?y, aby stworzy? Global Girls Crew i na nowo wyobrazi? sobie kultowy utwór RUN DMC.

Teledysk towarzysz?cy “She Built That” bierze klasyczn? hip-hopow? piosenk? z lat 80-tych “It’s Like That” i nadaje jej nowoczesny spin, aby uczci? kreatywno?? dziewcz?t, a cz?onkowie grupy Joseph “Rev Run” Simmons i Darryl “DMC” McDaniels pojawiaj? si? równie? w postaci minifigurek LEGO.

Z zaktualizowanymi tekstami maj?cymi na celu inspirowanie dziewcz?t na ca?ym ?wiecie do postrzegania siebie jako budowniczych, twórców i innowatorów, “She Built That” ma na celu uhonorowanie przesz?o?ci i utorowanie drogi dla przysz?ych kobiecych innowacji.

“RUN DMC zawsze by?o symbolem prze?amywania barier i inspirowania zmian”, powiedzieli Joseph “Rev Run” Simmons i Darryl “DMC” McDaniels. “Cieszymy si?, ?e nasz klasyczny hymn zosta? przerobiony na “She Built That”, celebruj?c kreatywno?? i innowacyjno?? dziewcz?t na ca?ym ?wiecie. Tak jak przesun?li?my granice hip-hopu, chcemy zainspirowa? ?wiat, w którym ka?da dziewczyna rozpoznaje swoj? moc budowania.”

Teledysk “She Built That” odwo?uje si? równie? do historycznych pionierek i wspó?czesnych innowatorek, takich jak Nancy Johnson, wynalazczyni pierwszej maszyny do robienia lodów, Cindy Campbell, kreatywna si?a stoj?ca za pierwszym w historii plakatem hip-hopowej imprezy blokowej oraz Hedy Lamarr, hollywoodzka aktorka i wynalazczyni technologii rozpraszania widma cz?stotliwo?ci.

“Bycie konstruktorem wykracza poza czapki i m?otki” – powiedzia?a Lena Dixon, SVP, Product Group, Core Businesses w LEGO Group. “Chodzi o wykorzystanie kreatywnego potencja?u drzemi?cego w ka?dym m?odym cz?owieku, aby budowa? marzenia, nawi?zywa? kontakty i kszta?towa? przysz?o??. Ka?da dziewczyna i kobieta jest budowniczym – niezale?nie od tego, czy chodzi o tworzenie zespo?ów, stawianie czo?a wyzwaniom czy przekraczanie granic”.

Dzi?ki “She Built That” chcemy wzmocni? pozycj? nast?pnego pokolenia kobiet konstruktorek i pomóc w budowaniu spo?ecze?stwa, w którym wszystkie dzieci mog? w pe?ni wykorzysta? swój kreatywny potencja? i otrzyma? uznanie, na jakie zas?uguj?, niezale?nie od p?ci.”

Wspieraj prac?, któr? Brick Fanatics wykonuje, kupuj?c LEGO za pomoc? naszych linków partnerskich. Dzi?kujemy!

About the Author

Matt Yeo
From video game journalism to kids’ publishing, I’ve been there, seen it, done it and worn the T-shirt. I was also the editor of the first-ever official LEGO magazine way back when, LEGO Adventures. I have a passion for movies, comic books, tech and video games, with a wallet that’s struggling to keep up with my LEGO set wish list.

Matt Yeo

From video game journalism to kids’ publishing, I’ve been there, seen it, done it and worn the T-shirt. I was also the editor of the first-ever official LEGO magazine way back when, LEGO Adventures. I have a passion for movies, comic books, tech and video games, with a wallet that’s struggling to keep up with my LEGO set wish list.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *